Kancelárska práca sa s nástupom informačných technológií stala vo veľkej mire digitálnou. Aj napriek tomu však v každej kancelárii (či už firemnej, alebo domácej) stále nájdu uplatnenie rôzne kancelárske potreby.
Písacie potreby a ďalšie drobnosti
Základ tvoria samozrejme rôzne písacie potreby, najmä perá. Aj keď množstvo činností robíme digitálne, stále aspoň občas potrebujeme niečo zapísať, podpísať a pod. A preto treba mať vždy poruke pero.
Ak sa pri písaní pomýlite, zíde sa korektor, ktorý je tiež užitočnou pomôckou v kancelárii. A keď už hovoríme o užitočnosti, určite si ešte zo študentských čias pamätáte rôznofarebné zvýrazňovače. Zadovážte si ich tiež do kancelárie aj tam sa vám zídu.
Pri práci s dokumentmi využijete aj zošívačku, či dierovač. A čo ešte? Ďalšími praktickými vecami sú nožnice, lepiaca páska, spony a podobné (často) drobnosti, ktoré však niekedy určite budete potrebovať a preto je dobré mať ich pripravené.
Papier a podobné potreby
Zoznam kancelárskych potrieb, ktoré v kancelárii určite potrebujete, sme začali písacími potrebami a vecami, ktoré využijete pri práci s dokumentmi, takže je na mieste, aby sme teraz spomenuli kancelársky papier. Okrem iného ho totiž potrebujete aj do tlačiarne.
Na zapisovanie si rôznych vecí vám potom poslúžia poznámkové bloky, či zápisníky. A samozrejme, nesmieme zabudnúť na farebné samolepiace bločky. Niektorí ľudia ich s trochou nadsádzky označujú za najužitočnejšiu vec, ktorú v kancelárii majú.
Organizéry na stôl aj do zásuvky
Veľa vecí má potenciál vytvoriť veľa neporiadku, preto sa vám v kancelárii zídu aj rôzne organizéry. Či už tie, ktoré si umiestnite na stôl, alebo aj organizéry do zásuvky, ktoré zabránia tomu, aby sa vám v zásuvkách miešali rôzne veci, ktoré v nich máte.
Zdroj obrázka:
Autor: Ground Picture / Shutterstock.com